Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
CTV Tìm Kiếm Khách Hàng Nhượng QuyềnViệc tìm người - Quận 2 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc TUYỂN CTV NHƯỢNG QUYỀN VUA CUA LÀM VIỆC ONLINE (TRỰC TIẾP) TOÀN QUỐC, CHIẾT KHẤU CỰC CAONhà hàng Vua Cua là một trong những cái tên không thể thiếu khi nhắc đến làng ẩm thực nói chung hay thủy hải sản nói riêng tại Sài Gòn hiện nay Vớ...
-
Nhân Viên Tư Vấn Chứng Khoán, Ngoại HốiViệc tìm người - Quận Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Gọi điện thoại cho khách hàng theo data 100% data thực, có quan tâm đến sản phẩm- Trao đổi, tư vấn cho khách hàng về thông tin mới cập nhật trên thị trường tài chính, chứng khoán - Giới thiệu sản phẩm và thuyết phục khách hàng mở tà...
-
Nhân Viên Kế Toán - Quận 1 Hồ Chí Minh - Không Yêu Cầu Kinh NghiệmViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Xuất và gửi hóa đơn đến khách hàng Quản lý công nợ và theo dõi cash flow Định khoản và kiểm tra các nghiệp vụ kế toán phát sinh Lập báo cáo thuế VAT, PIT, CIT, FCT… Lập báo cáo tài chính hàng tháng theo chuẩn VAS và IFRS Lập báo cáo q...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)